Thursday, July 21

baby dapat kawan baru

ditulis dengan sepenuh hati oleh gua: nabila


assalamualaikum,


fuh fuh, dah berhabuk ini belog. dah lama gua tak dry-cleaning ini laman. sudah banyak sesawang. kasi bersih sikit jom!


*mengemas*


taraaaa! hah amek kau. lip lap lip lap anak mami gitu haa. barulah bersemangat sikit gua nak menaip. so, hari ni apa mau cerita? kita tengok balik entry before ni cerita pasal apa. oh yes, cerita pasal nikon 5100 idaman kalbu. first of all, alhamdulillah sebab cita-cita gua dan kipas-susah-mati gua dimakbulkan tuhan. berkat kesabaran kitorang berdua, berjaya jugak memiliki dslr yang sulung. model ini kira sesuai lah untuk beginner macam kitorang kan? nak pakai D90, hanya tinggal mimpi. apa tak nya, model ni pon tak reti-reti lagi nak guna, nak pakai model untuk expert. dream on. actually, gua je lah yang lembab sikit nak belajar, gua punya kipas-susah-mati dah terer. lagi satu, gua ni jenis suka bagi nama kat barang-barang gua. so, gua namakan digital camera tersebut niki. cute kan nama? well, macam tuan-tuan dia jugak. introducing all of you, niki.




hensem kan? kedua-dua hensem. tapi tuan dia hensem lebih sikit.




oops, yang ni takde gambar niki pon. tapi saja-saja nak letak. keh keh keh.


ok lah. tu je. jumpa gua lagi nanti, bye bye!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers