Thursday, August 11

gengster sekolah

ditulis dengan sepenuh hati oleh gua: nabila


assalamualaikum,


hai hai. korang semua sihat macam gua tak? alhamdulillah bersyukur kepada tuhan kalau sihat. bagus, berterima kasih lah ya. cerita hari ni dan hari sebelum hari ni rata-rata berkisah kepada kisah dulu-dulu. baru nostalgia ye dak? so semalam gua tengah layan fb baik punya, tiba-tiba ada orang tagged nama gua dalam komen. gua pon dengan curiosity yang melambung tinggi bukak la tengok komen tu. ces, hampeh sungguh bila komen tersebut berbaur mengutuk-ngutuk perihal gua masa sekolah menengah dulu. hilang macho gua. nak tengok apa yang kawan-kawan sekolah gua komen dulu? hah, sila-sila..


klik untuk image besar!

tak best kan? baru je gua nak perasan gua ni tokoh pelajar merangkap pelajar yang berdedikasi dan cemerlang. ternyata ada pihak-pihak yang mencemburui kehebatan gua. erk, malas dah gua nak tulis. potong betul la dorang ni! haih~

jumpa gua lagi nanti, bye bye!

p/s: gua memang tak ayu, dulu kini dan selamanya. sedih!

1 comment:

fairuz said...

aku jugak plaja yg terbaik. kbai haha