Wednesday, October 19

smile and laugh

Story #1

Seorang posmen yang datang menghantar surat.
” Assalamualaikum ”
” Walaikumsalam ”
” Ni rumah encik Sameon ye?
” Ya saya”
” Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni ”
” Buat susah aje encik nie! Apsal tak pos aje?”

Story #2

Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik,
Shan terpandang Amin sedang menangis teresak-esak. Dia segera mendekati
Amin. : Shan Kenapa menangis?
Amin : Saya datang untuk ujian darah.
Shan : Awak takut ke?
Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan, mereka
telah terpotong jari saya.
(Mendengarkan penjelasan Amin, Shan menangis.)
Amin : Eh, kenapa pula awak menangis?
Shan : Saya datang untuk ujian air kencing..

Story #3
3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik. Namun pemandu motor
tersebut tidak berhenti. Katanya, ‘Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga!!!

Story #4
Seorang pegawai polis masuk ke bilik mayat sebuah hospital untuk
menyiasat punca kematian tiga lelaki sekaligus.
Selepas memeriksa mayat-mayat itu, dia bertanya kepada penjaga bilik
berkenaan.
Polis : Mengapa ketiga-tiga mayat tersenyum?
Penjaga : Lelaki pertama sedang bersanding, apabila tiba2 diserang
strok.
Lelaki kedua pula khabarnya menang loteri dan mati serangan sakit
jantung
manakala yg ketiga
disambar petir.
Polis : Hah! Kenapa disambar petir pun tersenyum?
Penjaga : Masa tu dia ingat orang sedang ambil gambarnya…

Story #5
Tiga orang tahanan mengahadapi hukuman mati.
Hakim memberi kebebasan kepada tahanan untuk memilih jenis hukuman : ‘Ditembak,Digunting,Disuntik virus hiv.’
Yang pertama berkata : “Tembak aku di kepala.”
Yang kedua: “Gantung saja aku.”
Yang ketiga ” “Suntikkan saja hiv ke aku.”
Selepas diberi suntikan,lalu tahanan tersebut tertawa terbahak-bahak, para pengawai penjara kebingungan, bahkan napi tersebut minta dsuntik lagi. Dan dia tertawa lagi sampai terguling-guling di lantai.
Lalu pegawai penjara bertanya: “Kenapa kamu malah tertawa?”
jawabnya : “Haha…haha….ha…..kalian semuanya bodoh aku kan pakai kondom!” hahahahahaha pandai gak kan??

chill :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers