Tuesday, May 24

tuhan maha adil

ditulis dengan sepenuh hati oleh gua: nabila


assalamualaikum,


hai hai. hari ini entry untuk memartabatkan bahasa melayu. tapi rasa-rasa ada juga terselit manglish. itu di luar bidang kuasa gua sebab gua ni tak berapa nak terror sastera melayu. hari ni gua nak share berita baik punya. ok to be short, hari ni result keluar. i was a bit shocked at first sebab gua macam rasa-rasa esok baru keluar. gua pon layan jelah, buka la student portal dengan relaxnya. gua tak nervous sebab gua expected it to be tomorrow. tengok result gua yang terpampang, baru lah gua nervous. memang nervous gila. gua terus menjerit panggil mak gua. mak gua datang ketuk kepala gua sebab jeritan gua mengejutkan adik kecik gua yang tengah lentok di buaian. sakit gua dapat. tapi takpe, gua happy sebab result gua ada peningkatan. syukur alhamdulillah kepada tuhan. banyak dugaan gua sem lepas, tapi tuhan tu maha adil. dia dah janji kan, doa orang-orang teraniaya akan dimakbulkan. so doa gua pon dia makbul. alhamdulillah sekali lagi. terima kasih kepada semua pihak yang support gua!


jumpa gua lagi nanti, bye bye!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers