Thursday, June 16

go get a mirror, man

ditulis dengan sepenuh hati oleh gua: nabila


assalamualaikum,


hari ni gua nak share satu cerita meletop. ceh meletop lah sangat. takde, actually tadi masa gua tengah on9-kan diri gua terbaca satu status brader ni. brader ke? he's 4 years younger than me to be exact. he is kinda something. something that i really don't know how to describe. he often get his status updated. yes, memang tak salah. tapi kerap sangat. weh, jangan cakap korang tak rasa menyampah kalau this fella update fb status dia every 5 minutes. and most of the statuses adalah sumpah seranah dan kritikan yang agak mintak penampar. sebagai contoh;



pergh. rasa nak tembak je kepala mamat ni. even status tu bukan ditujukan pada gua, tapi gua turut rasa bengang. yelah, sebab gua tau yang muka mamat ni takde la handsome macam ryan reynolds pon. habis tu nak kutuk orang lain. come on la kawan, kita semua kat dunia ni ada kelebihan dan kelemahan masing-masing jangan la pandang rendah kat orang sangat. sekarang ni tuhan bayar cash. silap-silap kau excident hancur muka kena gilis trailer. hah apa pon takde. sekian.


jumpa gua lagi nanti, bye bye!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers