Friday, July 8

taiko tai, tako tao, dan char kuey teow

ditulis dengan sepenuh hati oleh gua: nabila 


assalamualaikum (gangster pon tau bagi salam),


lu apa macam? dah puas hidup ka? hidup lama yang gemilang, hidup sekarang apa cerita? hah jangan terkejut sebab gua tengah demam kl gengster for a moment. kicik punya hal maa. so, basically movie ni gua suka, bukan setakat suka tapi gilaa suka hookayy. from my perspective, that movie was a success, dalam industri filem negara kita. yelah, kira industri filem kita masih hidup. masih ada bakat-bakat baru yang gemilang. bukan semua cerita melayu hampeh. satu lagi gua suka pasal cerita ni sebab kurang scenes yang melibatkan perempuan, dan juga takde babak asmara yang memaparkan aksi separuh bogel. even banyak vocabulary dalam movie tu yang kurang gua faham, tapi gua redah je bro. apa mau takut, sapa ada wang, dia pegang. thumbs up syamsul yusof. keep it up! (hakikat sebenar: dulu gua menyampah syamsul yusof sebab suka buat cerita takde hala tuju but well, people changed)






jumpa gua lagi nanti, bye bye!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers